be true to who you are

Hey.just nu sitter jag i brosans rum och har det lite kul vi bygger tågbanna. Idag har jag vart i skolan det var väl helt okej och nu ska jag prata om går dagen eftersom jag inte han och blogga igår det vart så mycke. men jag vakna vanlig tid kl7.00. kläde på mig och allt man brukar göra innan man till skolan för det va de jag skulle göra hela skoldagen var sådär tycker inte om när folk säger för mycke så det blir missförstånd men aa sen efter skolan gick jag till kyrkans församlings för skulle gå på komfa.Sen efter det gick jag direk till fritidsgården för skulle på tjejgruppen som jag har varje onsdag sen kl18.30 ringde jag pappa och fråga om han kunnde hämta mig. När jag kom hem åt jag sen kolla jag på tv och var jätte trött ja det var lite om går dagen. men nu ska jag bara ta det lungt puss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0